facebook-domain-verification=d5skc2g1p8m0rl8je5e4mlm0s7l4gx אורטודנט מומחה
top of page

אורטודנט מומחה

הקשר בין החיוך המושלם לבין אורטודנט מומחה

ביטחון עצמי גבוה, תחושה טובה, אופטימיות וגם הצלחה – כל אלה נלווים לחיוך הקלאסי והמושלם. שיניים ישרות ויפות הן שמרכיבות את החיוך הזה, ומי שמרגיש שהשיניים שלו לא עונות על ההגדרה הזו פונה לרוב למומחה ביישור שיניים. זהו תחום פופולרי מאוד, בוודאי בשנים האחרונות ככל שהמודעות לאסתטיקה ולחיוך המושלם עולה. חשוב לזכור שישנן בעיות שונות שעשויות לפגוע במטרה הזו, וכדי לזהות את הבעיה וגם את הפתרון המדויק עבורה אנחנו זקוקים לשירותיו של אורטודנט מומחה. הוא זה שמתמחה ביישור שיניים והוא זה שיידע לזהות את הבעיה –

האם השיניים צפופות מדי, האם המנשך פתוח או האם המרווח בין השיניים הוא הבעייתי. בהתאם יוכל להציע גם את הפתרון המתאים.

למה לפנות לשירותיו של אורטודנט מומחה בלבד?

כל שינוי שיתבצע בחלל הפה עשוי להשפיע לאין שיעור על תפקוד הפה בכלל, ועל המראה שלו בפרט. מאחר ומדובר במערכת מורכבת למדי, היכולת שלנו לזהות את הבעיות במדויק ולקבוע טיפול מתאים היא קריטית. אורטודנט מומחה הוא אם כן האדם הנכון לביצוע המשימה הזו, משום שההכשרה המקיפה שלו מאפשרת לו לעשות זאת. כך הוא יודע לאבחן כל בעיה, לנתח צילומים ולהעריך את האופן שבו שיטות טיפול שונות ישפיעו על מראה השיניים. ההיכרות עם השיטות השונות היא שמאפשרת לו להציע את הטיפול המדויק, זה שישיג את המטרה שלנו. בנוסף חשוב לזכור שהטיפולים מהסוג הזה אינם טיפולים מהירים או פשוטים. ליתר דיוק, הם די מורכבים וממושכים. כך אנחנו צריכים לחזור לפגישות מעקב ועל המומחה לבדוק את התקדמות הטיפול, תוך שהוא מבצע התאמות על פי הצורך. המורכבות הזו דורשת רמת מיומנות גבוהה מאוד, ולא כל רופא שיניים יכול לעמוד באתגר.

תיאום ציפיות – שלב קריטי

אם בחרתם אורטודנט מומחה, בדקתם את ההמלצות ואת הרקע שלו, וגם התרשמתם מהשירות והאווירה בקליניקה, אתם בהחלט בדרך הנכונה. עם זאת, רגע לפני שאתם מפקידים את השיניים שלכם (או את השיניים של הילדים) בידיו של הרופא, חשוב לתאם ציפיות. זה הזמן להגדיר את המטרות שלכם באופן ברור, ולאפשר לאורטודנט לשקף את המידה שבה הציפיות הללו ריאליות או, לחלופין, מופרכות לחלוטין. בשלב הזה הרופא יוכל גם לתדרך אתכם על השלבים הצפויים, ובעיקר הוא יוכל להבהיר לכם אילו תוצאות אתם צפויים לראות בכל שלב, ולמה אפשר לצפות בסוף הדרך. אם בחרתם את האדם הטוב ביותר למשימה, ואם הגדרתם בבירור את הציפיות שלכם, תוכלו לדעת בדיוק מה עומד לקרות, איזו שיטה מתאימה לכם ואיך ייראה החיוך שלכם ביום שאחרי. בסופו של דבר אנחנו רוצים להשיג את החיוך המושלם, וכדי להגיע לשם אנחנו חייבים להצטייד בבעל המקצוע המנוסה והמוכשר ביותר שנוכל למצוא.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page