facebook-domain-verification=d5skc2g1p8m0rl8je5e4mlm0s7l4gx גשר בשיניים - לפני ואחרי
top of page

גשר בשיניים - לפני ואחרי


גשר בשיניים – לפני ואחרי

רובנו זוכרים את הילדים מהכיתה (או את עצמנו), אלה שהגיעו לבית הספר עם גשר בשיניים. גם אם היינו מאלה שהשתעשעו על חשבון הגשר הלא-מאוד-אטרקטיבי אין ספק שהיו דווקא ילדים אלה הם שצוחקים אחרונים. הסיבה לכך פשוטה: השיניים שלהם יפות וישרות יותר. גם היום השיטה עדיין קיימת, חזקה ונפוצה מאי פעם, ככל שהמודעות לאסתטיקה ולחיוך היפה הולכת וגדלה. מי שיש לו שיניים עקומות או בולטות, מי שמרגיש מבוכה כשהוא מחייך (או מעדיף לחייך בפה סגור) ומי שמתמודד עם רווח בין השיניים, כולם יכולים לשדרג את החיוך שלהם באמצעות הפתרון הזה. איך זה עובד ולמי זה מתאים?

הפתרון לשיניים העקומות: גשר בשיניים

מספיק לנו מבט חטוף על מטופלים עם גשר בשיניים, על תמונות ה"לפני" ועל הרגע ש"אחרי" כדי לזהות את השינוי. לפני הגשר השיניים עקומות או בולטות, מה שמוביל להחלטה להתקין את הגשר. ההתקנה עצמה כוללת הדבקת סמכים (שנראים כמו קוביות). הסמכים נצמדים אל השיניים עם דבק ייחודי ומתחברים אלה לאלה באמצעות חוטים וגומיות. כך למעשה נקבעת צורת השיניים, וכך אנחנו מותחים אותן היטב, דוחפים אותן במקומות שבהם נדרש מאיתנו לעשות זאת, או מסובבים אותן ללא התערבות כירורגית. זהו תהליך שמאפשר לשיניים לזוז אל המקום הרצוי, גם אם בקצב איטי והדרגתי יחסית. הרופא ימשיך לאבחן את התקדמות המצב בין פגישות המעקב, וגם לבצע התאמות ככל שיידרשו. בסוף התהליך, עם הסרת הסמכים (או הגשר) יופיע החיוך הגדול והמאושר.

סוגי גשרים אפשריים

גשר לשיניים זמין היום בכמה דרכים אפשריים, כאשר הדרך המבוקשת היום היא התקנת גשר שקוף. היתרון המרכזי של השיטה הזו די ברור מתוך שמה: הגשר עצמו שקוף ואינו בולט לעין. מאחר ואנחנו רוצים להרגיש נינוחים גם בשגרה ובזמן שהגשר עושה את המוטל עליו, הפתרון השקוף בהחלט מקל מאוד על תחושת הביטחון שלנו ביומיום. בנוסף, גשר שקוף הוא גם נשלף, וכך קל לנו יותר להסיר אותו בשעת הצורך, לנקות את השיניים היטב ולטפח את ההיגיינה באופן קבוע, מה שנתפס כמאתגר יותר בשיטה הקלאסית. דרך נוספת היא גשר פנימי, שנראה במידה רבה כמו הגשר הקלאסי – אבל הסמכים מוצמדים לחלקה הפנימי של השן. גם כאן יש יתרון אסתטי משמעותי, אם כי פתרון זה אידאלי יותר בקרב מבוגרים, להם שיניים מעט יותר ארוכות, מה שמאפשר התקנה של הגשר על החלק הפנימי של השיניים.

בחירת הגשר המתאים

לבחירת הפתרון הנכון ביותר עבורכם מומלץ לפנות לרופא שיניים מומחה. בדקו היטב בידי מי אתם מפקידים את הטיפול בגשר, ובחיוך שלכם בכלל. ניסיון רב, מקצועיות, תחום התמחות רלוונטי וקליניקה המאובזרת בכל הציוד המתקדם והטוב ביותר, אלה הם המרכיבים הקריטיים שיבטיחו לכם תוצאה מצוינת שתהווה סיבה נהדרת לחייך.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page