facebook-domain-verification=d5skc2g1p8m0rl8je5e4mlm0s7l4gx מומחה ליישור שיניים
top of page

מומחה ליישור שיניים

החשיבות של מומחה ליישור שיניים – ובחירת השיטה המתאימה

אם יש משהו שיכול להשפיע על ההרגשה האישית שלנו ועל מה שאנחנו מקרינים כלפי חוץ, זה החיוך שלנו. אין ספק שכאשר אנחנו מחייכים אנחנו משדרים חיוביות ואופטימיות, ואנחנו גם מושכים אלינו תשומת לב ועניין. זהו כלי חיוני בעולם העסקים, בחיים האישיים וגם ביחס לעצמנו – כשאנחנו מחייכים אנחנו פשוט מרגישים טוב יותר. הבעיה מתחילה כשהשיניים לא בדיוק ישר

ות. פתאום אנחנו קצת יותר נבוכים ויש לנו גם פחות סיבות לחייך. הפתרון לבעיה הזו הוא תהליך של יישור שיניים, ויש שיטות שונות להשגת המטרה הזו. עם זאת, אין ספק שהצעד הראשון בדרך לאיתור הפתרון האידאלי הוא בחירת הרופא המקצועי והמיומן ביותר למשימה. רק מומחה ליישור שיניים יוכל לעזור לנו להבין מה החלופות, ומה הדרך הטובה ביותר עבורנו.

התהליך שיבטיח לכם חיוך מרשים

תהליך של יישור שיניים מורכב מכמה צעדים עיקריים, אבל עוד לפני קביעת תכנית הטיפול יבצע הרופא המומחה בדיקה מקיפה. רק לאחר בדיקה יסודית ניתן לזהות את הפגם בלעיסה, ובהתאם לכך לקבוע את הטיפול המתאים. כך ניתן להעריך גם את תפקוד הפה והפנים, ולצורך כך יידרשו צילומי פה, לרבות צילום פנורמי וצילומי רנטגן. מומחה ליישור שיניים יציע לכם בשלב הזה תכנית טיפול מתאימה, וכעת תוכלו לדעת בדיוק מה צפוי לקרות: מה התהליך, כמה זמן הוא יימשך ומה יקרה בכל אחת מהפגישות הבאות שלכם. חשוב לזכור מראש שמדובר בתהליך שעשוי להיות ממושך יחסית, בתלות במצב הפה, בתהליך שייבחר וגם בתלות בגילו של המטופל.

אפשרויות ליישור שיניים

תכנית הטיפול המוצעת תכלול את אחת השיטות הנפוצות והיעילות ביותר ליישור שיניים. דרך אפשרית אחת היא יישור שיניים באמצעות קשתיות המורכבות מחומר פולימרי שקוף. היתרון שלהן – בהשוואה לגשר הקלאסי שאנחנו מכירים היטב – הוא שהן לא מורגשות כלל ולא נראות כלפי חוץ. על פי הצורך ובהתאם להתקדמות הטיפול יבוצעו התאמות בקשתיות עד לנקודה שבה השיניים יהיו ישרות ויפות, בדיוק כמו שאתם רוצים. השיטה השנייה היא הקלאסית, והיא כוללת סמכים שנצמדים אל השיניים ובולטים למדי משום שהם עשויים מתכת. הטיפול בשיטה הזו ארוך יחסית, וכן ברור שמדובר בפגיעה משמעותית באסתטיקה, מה שמוביל מטופלים רבים לבחור בשיטה חלופית. סמכים שקופים, יישור שיניים לינגואלי (גשר פנימי) ושלל שיטות אחרות קיימות אף הן. כדי שתוכלו להבין לעומק כל אחת מהן וגם לבחור את הטובה ביותר היעזרו במומחה ליישור שיניים.

בחירת הרופא המומחה

השאלות החשובות ביותר שעליכם לשאול כשאתם מחפשים את הרופא הטוב יותר למשימה הן: האם הוא מומחה ליישור שיניים ומה מידת הניסיון שלו. רק רופא שיש לו ניסיון בשיטות שונות, ציוד מתאים (ומתקדם) וניסיון רב עם מטופלים במצבים שונים, הוא הרופא שיוכל לסייע גם לכם. החיוך שלכם תלוי באדם שלפניכם, אל תעניקו את האחריות הזו לכל אחד.


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page